Як це працює?

Ти отримуєш стартовий пакет системи, що містить:

  • анкету, у якій є перелік питань про Твої персональні дані та про Твій транспортний засіб;
  • правила системи — перелік основних визначень, умови участі, правила накопичення та списання БОНУСІВ. Оновлення правил систематично відбувається на сайті www.yousystem.com.ua, на якому кожен Учасник може отримати вичерпну інформацію щодо системи;
  • картку — пластиковий носій, номер картки нанесений на магнітну стрічку та штрих-код. На картці надрукований номер телефону  гарячої лінії 0 800 501 898 та  адреса сайту www.yousystem.com.ua.

Видача пакету

Видача пакету здійснюється безкоштовно безпосередньо у Локаціях Партнера. Картки системи стають активними для накопичення відразу після видачі.
Якщо Ти за будь-яких причин не заповнив анкету до картки - заповни анкету он-лайн!
 
Валюта системи
Всі взаєморозрахунки з Учасниками системи відбуваються у валюті системи, якою виступає БОНУС. Цей БОНУС не є аналогом грошей, він фіксує право Учасника отримати винагороду певної вартості.
У всіх операціях в системі 1 БОНУС = 1 копійка.
 
Зарахування та використання БОНУСІВ
Зарахування БОНУСІВ на рахунок здійснюється одразу після оплати рахунку. При першому використанні картки, обмін БОНУСІВ на винагороди стає зможливим лише після заповнення анкети та внесення в базу даних.
(Термін внесення даних до Процесингу Системи становить 21 день від дати заповнення анкети).  
Кількість операцій нарахування на добу не має перевищувати трьох.
 
Списання
Коли Ти хочеш витратити свої БОНУСИ, а саме обміняти їх на відповідний товар (послугу) – Ти можеш це зробити безпосередньо в локації Партнера. Також за БОНУСИ Ти можеш придбати сертифікат, купон на знижку. Списання можливе лише після заповнення анкети та внесення анкети в базу даних.
Курс при списанні: 1 БОНУС = 1 копійка
 
Термін дії БОНУСІВ
Накопичені БОНУСИ мають бути використані  протягом 12-ти місяців з моменту накопичення, в іншому випадку вони будуть списані (видалені) з рахунку.
 
Як перевірити баланс?
Перевірити баланс свого рахунку Ти можеш:
- зі свого чеку після здійснення будь-якої покупки
- на своїй персональній сторінці (https://program.yousystem.com.ua/yousystem/ua/#/)
- зателефонувавши на гарячу лінію: 0 800 501 898
 
Що робити при втраті картки?
Для цього потрібно якнайшвидше повідомити про це Оператора підтримки за телефоном
0 800 501 898 (дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безкоштовні). Твоя картка одразу буде заблокована для того, щоб ніхто інший не мав змоги нею скористатися, а Тобі буде видана картка на заміну, яка буде активована і на неї будуть перенесені БОНУСИ з попередньої картки. Детальніша інформація по відновленню картки буде надана Тобі оператором гарячої лінії.